مادری دارم......

مادری دارم آرام
بی پروا از سکوت آب ها
شوقش از برگ درختان افزون
نگاهش لطیف تر از انوار بهار
کلامش آفتاب ،صدایش باران..
مادری دارم که خواندن نمی دانست
ولی درس زندگی آموخت
آموخت که چگونه گل را شاد کن
عشق را بفهمم
دشت دل را خوشه خوشه پر کنم از گل شقایق
آموخت که چگونه دوست بدارم زندگی را 



این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1394/12/7/5 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

عالیه دوست خوبم امیدوارم موفق باشی

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1394/11/29/4 و 17:25 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

عزیز مهربون خوبی؟ به وبلاگ من سر بزن تو وبلاگم لیست وبلاگ های پرطرفدار را جمع می کنم خوشحال می شم وبلاگ تو هم تو این لیست طلایی باشه مطمئن باش بازدید وبلاگت طی چند روز پر بازدید می شه

این نظر توسط hosein در تاریخ 1394/11/16/5 و 17:26 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

محشره سلطان عشق غم مادر

این نظر توسط بهاربانو در تاریخ 1394/11/16/5 و 15:42 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

وبت خيلييييي قشنگه واقعا مادر نه تكرار ميشه نه تكراريةهورااااااااا
پاسخ:ممنونم عزیزمممممممممممممممم


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: